molekul.kecil.adda: Luahan hati seorang kekasih


Luahan hati seorang kekasih

tidak pernah terniat dihati ku utk berjiwang di blog neh. tp aku harus luahkan kekecewaan d hati ku ... btapa aku kecewa dengan sikap seorng insan bergelar kekasih.
betapa aku menyayanginye ... hanye Tuhan yg tahu ..tetapi .. apakn daya ku utk menolak takdir. takdir ku bkn denganye .buat kali ke2 die meninggal kan ku tanpa mgungkap kata perpisahan..tidakkah kau sedar betapa besar pengorbananku pd mu selama kita bersama????
betapa hatiku menangisi prininggalan nye ... wlau dimana sekalipon kau berada .. doaku sering mengiringimu selalu .... andai kata kau muncul menagih kasih ku kembali ...
nescaya aku tidak akn terpedaya lagi .. cukup la kau mulukaiku buat kali ke2 ini ....
aku maaf kan segala kesalahan mu ..
semoga kau bhagia selamanye ...aminnn ...

No comments: