molekul.kecil.adda: "make up" oh "make up"


"make up" oh "make up"


sebut saje pasal make up.. mesti berkaitan dengan ppuan.. ke ade laki kai make up ???
heheheheh ... ase nyer peratusan 2 menang ppuan la ...
skarng ni, mcm2 jenis make up ader, berjenis brand..der yg local,,ader yg international,yg mahal,yg murah..pendek kata smua mampu bli make up..
emmmmmmm,make up oh make up..
semua ppuan mau kelihatan cantik. begi2 juga aku.. hehhehehe...
tp aku bru jer pandai make up..
2pun basic je la ... al maklum la ..kwan2 aku smua pandai make up... aku pon dah mula mengenali jenis2 make up .. biasanye aku guna make up maybeline, silkygirl, n lip ice metholethum ader la gak bli blusher mac yg d jual kat w.che yeh..
aku xkisah pon mahal ker murah..
jajni aku leh "jangok" cam ppuan2 lain...
hehhehehehehh ...
make up oh make up ..

No comments: