molekul.kecil.adda: koleksi telur yang menarik buat aku tertarik


koleksi telur yang menarik buat aku tertarik

assalamualikum n sealmt petang...
korang wat aper eh ??
fuhhhh, kepenatan aku mlm neh .. 
pegi kandang tgok bola ..
lepas2 meetim sal program dinner part6 ..
then jelajah bilik kawn2 aku ..
tgok assignment yg kena submit esok ...
waaaaaa .. penat sgt lorhhh ..
esok pon masih ag bz ...
cm ni bila dah menggalas tanggungjwb yg besar ..
besar sgt ker cik molekul oi ?

ok dah2.. dr aku merapa xtent2 pasal ..
aku nk 2njukkan sumthing tuk korang ..
sumpah cute n miut telur2 neh ...
confirm korang suka punya ..
aku terjumpa koleksi telur yg menarik kat cni 

--> kemahkemim.com <--

meh korang layan gmbr telur yg cute2 neh :)
















sumpah gmbr cute3 ok ..
ilang penat aku tgok lagak telur3 neh ..
hehhhehehhhe ..
suka suka suka ..
korang suka x ??

(^^)
anyway ..
selmat hari jumaat smua 

...............................................................

1 comment:

r-5 said...

huhuhu memang kiut macam saya tolur tolur tu..huhu