molekul.kecil.adda: Air mata peneman SEPI

Air mata peneman SEPI


malam jumaat ..
xtaw kenapa hati saya begi2 tersentuh ..
menangis menangis dan menangis ...
dr kul 9 sampai sekarang ..
air mata xhenti2 ...

yang pasti saya merindui UMI saya ..
terlalu merindunya ..
xdpt sy menyeka air mata yg terus laju menerjah pp ...
terdetik d hati ..
mengapa aku harus tangisi segalanya ..
bila ada masalah ..
aku menangis ..
bila terasa hati ngn kwan..
aku menangis ..
bila aku xdpt memilik sesuatu ...
aku menangis ...
menangis ... menangis .. dan terus menangis ..
mungkin bil air mata dah kering ..
aku xkan menagis lagi ...
mungkin saat i2 pon ...
aku dah xder kat dunia ni :( ..
tinggalkan mereka2 yg aku sayang ....
kembali pada PENCIPTA ....

dah bayk sgt air mata mengalir ..
xpasti bila akan berhenti ..
hanya d cini aku meluahkan segalanya ....
menulis bersama air mata yg mengalir ...

menangis lagi :(
hanya menagis jer dpt melepaskan segalanya

----------------------------------------------
--------------------------------------------------
----------------------------------------






8 comments:

Si Manis Butterfly said...

mmg airmata tu peneman sepi........
tp airmata gak yg bole buat org jadi buta tau..
papepun dieba doakan semoga awk tabah hadapi segalanye.....

NOVA said...

saya setuju dngn apa yg dikatakan @si mmanis butterfly.... air mata sentiasa menemani kita.. tapi kalo bleh jngn selalu mengalirkan air mata yunk.. kita hidup di dunia nie memang selalu banyak dugaan.. satu je yg perlu kita laku kan.. yaitu bersabar.... ^_^

@dD@ said...

thanks si manis n nova .... dgn menangis sy rasa lega ... lega sgt2 ... i.ALLAH sy akn tabah hdapi segalanya ...

NOVA said...

haa... mcm tu la gadis yg tegar... orng sabar di sayang tuhan.. tul tak...??

@dD@ said...

betul la 2 dearest NOVA ... thanks again yer :)

NOVA said...

you're welcome dear... kekadang kan mengs dapat membuatkan kita tegar dalam segala dugaan yg kita hadapi...

@dD@ said...

ermmm ... I.ALLAH dear .. nanti ada jdi kuat cm NOVA :)

NOVA said...

waaahhh.... nova mana ada kuat yunk.. hihih.. tapi tegar.... n tabah hadapi segala dugaan dari allah.. di sebalik dugaan nye kita akan mendapat kabahagiaan... :)