molekul.kecil.adda: :: Tahun Baru 2012 ::


:: Tahun Baru 2012 ::

Assalamualaikum semua, ase nyer masih belum terlambat utk ucap selamat tahun baru utk rakan2 ri blogger sekalian. Rindu asenya bila dh lama xmengadap blog kesayangan ni .. huhu L ..
 maklumlah bila berada kat kampung. On9 pom malas .. heheheh .. asyik nk kuar jalan2 je kejenyer ..

Anyway, hari ni kita dah masuk ahun baru 2012 .. Alhamdulillah, wlaupon bayok dugaan yg terpaksa aku tempuhi sepanjang 2011 … tp aku tetp bersyukur kerana berkat ujian dari NYA..
aku menjadi lebih matang dan positif. Alhamdulillah .. aku bersyukur sgt2 .. 
walaupon terlalu bayk kesedihan yg ter4se aku hadapi sepanjang 2011. 
Namun terselit jua kegembiraan utk aku kecepi bersama keluarga bila aku mendapat result yg terbaik utk sem pertama ijazah aku.. Alhamdulillah Ya Allah.

:: syg umi n abi ketat2 ::

2011 
7.1.2011 aku kehilangan UMi tersayang dlm sekelip mata. Saat i2 terasa hidup betul2 xbermakna .. aku kehilangan tempat bergantung kerana aku terlalu rapat dgn umi aku berbanding ABI a.k.a abah aku .. segalanya aku bergamntung pada UMI aku .. namum ternyata Allah lebih menyanyagi dirinya .. 
dari c2 aku balajar utk lebih berdikari dan lebih rapat dgn ABI. Aku ter4sa akui yg aku harus bergantung pada ABI aku bila Umi dah pergi meninggal kan aku … 
Alhamdulillah .. aku ngn ABI dah terlalu rapat .. dan aku juga dah xmemberontak seperti yg aku selalu lakukan pada arwah UMI ..  tenyata pemergian UMI mematangkan aku dan mengajar aku erti berdikari yg sebenar. I.ALLAh…

 :: thanks ABI sbb dah setahun tangung ada belajar ::

2012 
 pastinya korang semua mempunyai azam baru untk d realisasikan .. begi2 juga aku .. terlalu bayk azam yg aku listkan .. terasa la jugak nk kongsi bersama rakan blogger semua.. antara azam aku adalah aku nk GRAD dengan Anugerah Nib Caensalor (ANC) … aku nk sgt bg ANC pada ABI aku … 
terngiang2 d telinga aku time aku konvo DIP tahun lepas, ABI ckp  “ABI nk tgok ada grad dgn ANC” ..
Terasa amat berat nk realisasikan azam ni tp aku akan berusaha berusaha dan terus berusaha utk bg yg terbaik pada keluarga aku terutama utk ABI aku. I.ALLAH. mungkin dgn berkat usaha dan Doa2 mereka aku mampu Berjaya.AMIN Ya ALLAH. Andai aku mampu.. 
aku NAK sgt medpatkan Anugerah Pelajar Terbaik .. Anugerah Kepimpinan .. I.ALLAH .. 
Chaiyook Syuhada .. Usaha TANgga Kejayaan .. 
NAk Seribu Daya Xnak seribu Dalih J

Ya Allah bantu lah aku meralisasikan harapan mereka .. AMIN .. utk 2012 ini …

No comments: