molekul.kecil.adda: :: Lappy oh Lappy ::

:: Lappy oh Lappy ::

Assalamualaikum kawn2 blogger sekalian, harap korng chat walafiat d saming keluarga. Amacam study ok ? bg yg keje pon same. Arap2 keje la dgn ikhlas yer.hehehe. ase nye blum terlambt kan miss adda nk ucapkn salam maal hijrah 1434 hijriah. Semoga tahun baru kalian lebih baik dari sebelumnya. Aminnnnn ....
 
 :: miss adda bg gmbr besar gedabak ni nk suh korang tgk betapa cedeyh nyer keadaan lappy lama miss adda :( kan3 ?
 
Ari ni miss adda nk citer sal maal hijrah miss adda la.. xdisangka-sangka maal hijrah tahun 2012 ni miss adda dpt laptop baru. Kejutan plak 2. ase macm xcaye jer. Ari ni dah almost a week miss adda guna laptop bru ni . thanks Abi a.k.a ayah sbb kirimkan duet kat abg ipar miss adda then beliau yg tlg blikan. Mmg sesua2 yg dah lama miss adda harapkan. Ase dah berpinar2 ank mata ngadap lappy lama yg rosak skrin. Huhuhu.
 
 
:: dan inilah keadaan lappy baru yg keadaanya chat walafiat ::
 
On that day, abi ader call tanye miss adda. Suka x dapt laptop bru? Miss adda ape lagi cakap cakp la kat abi g miss adda suka sgt2. terharu pon. N cempat juga abi pesan, lepas ni jgn malas2 nk wat asaiment ag. Blaja rajin2. okey abi. Ada dah jdi rajin skrng ni.

 
 :: lappy bru vs lama :: dua2 miss adda cyg dan cinta ::
 
 
 
:: miss adda dan Abi tersyg n tercinta ::
 
Semakin berkobar2 semangt miss adda dah hbiskan dgree dalam masa 1bulan lebih je lg. Dan masuk fasa master tahun depan. Korang doakan miss adda grad on time k. I.Allah.
with love :
Miss Adda


No comments: