molekul.kecil.adda: ** kenali ciri kekasih sejati **

** kenali ciri kekasih sejati **



:: dan INI adalah KEKASIH SEJATI sy ::



hARi ni tibe2 aku ingin berbicara soal KEKASIH 
apakah korang dah bertemu dengan kekasih sejati ??


kat cni ade beberapa SOALAN yg korang WAJIB jawab :)


* jika korang mempunyai pilihan diantara 2 LELAKI dan 
nampaknya anda belum PASTI nak pilih yang mana 

    :: ini beerti anda belum lagi bertemu dgn KEKASIH SEJATI ::

*jika korang dah mempunyai KEKASIH tetapi masih ragu2
:: bererti korang belum menemui KEKASIH SEJATI ::

* adakah korang bersama seseorang kerana tak ada LELAKI  dalam hidup anda ? 

*Adakah anda terdesak ingin BERKAHWIN ??

* atau adakah kerana anda sudah lama bersama ?

* adakah korang bersama SESEORNG kerana dia memberi korang rasa bahgia 
dan gaya hidup yang tak akan korang  miliki jika anda hidup sendirian ? 

* adakah korang bersama dia karena tak tahan hidup SINGLE ?

jika korang jawab YA utk 3 Soalan TERAKHIR 

Beerti korang blum jumpe KEKASIH SEJATI

 . Sebaliknya, jika sudah bertahun-tahun korang bersamadan merasa bahgia dah segalanya..
jika korang menghadapi SUSAH dan SENANG bersam2 dan saling mencintai 

maka beerti korang bersama seseorng yg TEPAT 

dan layak di iktiraf KEKASIH SEJATI :)

** renung2kan dan selmat berAMAL **
(^^)



6 comments:

NOVA said...

ecehcehce... ayat2 yg terakhir tu ada dalam kisah cinta nova n saif dear.. alhamdulilah... itu ke yg dinamakan cinta sejati... ^_^

cerita best said...

NICE BLOG...TQ SBB MSUK BLOG PAKJOE..NNT PAKJOE ADA LG TIP2 PASAL BLOG SABAR YE

@dD@ said...

wahhh2 .. bgus2 .. ada doakan NOVA ngn SAIF hav a happy ending :) I.ALLAH dear ....
doakan i sam taw

cerita best said...

pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada tip blog yg bru cerita pasal nk bg blog ringan

@dD@ said...

thanks jugak tuk pak joe .. nanti sy terjah blog pakjoe .. hehheehehehe ..

NOVA said...

hhehehh.. yunk saya pon akn turut doakan yg terbaik untuk kamu yunk... thanks ye sebap sudi follow blogg my fren... :)